Friday, April 8, 2011

KISAH MIMPI ABU UNTUK 3 MALAM

ASSALAMUALAIKUM.
AKU BAGI SEMINIT UNTUK KORANG JAWWAB.






pada tiga hari ini.aku asyik bermimpi je.sampai x bangun subuh.
bukan salah aku,,salah kucing .
cenggini ceritanya,aku nampak kucing.pas tu aku mimpi kucing malam tu.


aku takut kucing.    asal tunjuk tangan aku je.dye x nak jilat


ABU:asal x nak jilat kucing ?
KUCING:sumpah abang abu,aku lagi rela jilat kaki orang kurus dari jilat tangan abang abu yg gemuk ni
ABU:masa alah!,ape kau ni kucing.sampai hati kau.dah la ,pegi lah kau,


so,tu mimpi pertama aku.


terus2 pas aku bgn .aku nak puasa.nazar stret a aku x abis lagi.


mimpi kedua aku hadir bila aku tengok perempuan buruk..


sedang2 aku mengereng nak menguap,


tiba tabi..






aku mimpi perempuan hodo yg aku tgk kat bintang gemilang tu kene tangkap.


kene saman ngan polis


POLIS:asal kau hodoh sgt.
HODOH:eh.soalan bodoh tu.
HODOH:(hodoh tu cakap lagi)ni asal sampai lapan orang tangkap aku ni?
POLIS:eh.soalan bodoh tu.
POLIS(7):(tujuh orang polis cakap)sebab kau hodoh.


HODOH:sape lah ajar polis cakap aku hodoh


aku terkejut lagi,


pas2 aku bgn tido,aku rase nak puase gak aritu.sebab x nak hodoh.


then next mimpi aku.


aku mimpi lagi perempuan hodoh yg kedue yg aku jumpe di pusat gemilang


AKU NAMPAK DALAM MIMPI TU,JPJ TAHAN DYE KAT TEMPAT KAROKE.


perempuan hodoh 2:asai ni abe?asai takop sayo.?sayo x cantik.
JPJ:memanglah..tapi dah brape kali kau nak nyorok kerete seludup kat muke kau tu






last2 mimpi aku tu bermula kol 3 pagi.
kemain susah lagi nak kluakan kerete tu kat muke perempuan tu.rupenye tu lah puncenye mukenye berminyak kaler biru.ade kerete lame.


pas2 aku bangun.aku rase nak puase lagi,nazar 3 hari x abes lagi.aku tekad nak puase.xnak ade kerete dalam jeragat


selepas hari ketiga tu.aku xnak tidur.


aku bjage malam..biasalah.kat rumah aku ade rukun tetangga.aku usha2 kat tingkap.
aku nampak cahaya terang.




ULTRAMAN NEBIUS:eh eh,abang abuQ!,sinileh teman kak limah tomen jom.
ABU:hihi,xpe eh utraman,jage keselamatan taman ni kan lg baik.elok pakai bajuuu tu.terang taman ni.
ULTRAMAN ZENO:itulah usin dah ckp pakai baju ni.so wanna join jage taman?
ABU:xnak


pastu otoman tu jalan2 hilang dari ekor mata aku.


pastu aku nampak dari jauh bunyi bising




ANJING COKLET:abang abu!!!
ANJING HITAM:abang abu!!!


kali ni anjing hitam tu lagi kuat jeghitnye.


lah...rupenye nak tegur je lalu depan tingkap.pastu aku angguk,,dorang pon beransur pegi.aku pun senyum sebab anjing tu senyum


pastu aku trauma bukak tingkap.aku bukak pintu lak  nak tengok pemandangan lain




ABU:bala ni,bala. mass,napa minum ngan kucing tu.
MASS:abang abu,dorang x nak minum.dorang nak makan je.mass minumlah.
ABU:jangan buat pelik.kang aku sepak kau.gaji aku x kasi.
MASS:ok..ok


aku bukak pintu tandas pulak






ABU:dik.kenape makan berak abang?
ADIK:sori..kantoi.


dye lari lelaju,malu kot.
ah,abaikan
aku g ruang tamu.igt pulak aku bele anjing,risau aku kucing kene makan nanti




KUCING:ketepi abang abu!tembak kang tembak kang!.
ABU:asal ni kucing.jangan main pistol.nanti anjing marah,
ABU:ohh.ok ok.


sekarang ni.aku malas nak mara2.cakap pendek2 sikit pastu bg nasihat.blah


aku memang blah betui


tetibe aku bukak pintu luar.ni tengah malam ni semue kejadian ni






HA! nak kemane tu menghilangkan diri!


anjing:hihi.kantui,nak usha pak deraman si monyet tu lah.cam biaso.


OH,pak deraman tu x elok lah g tgk dye.banyak dose tu




aku pun jenguk amik kusi naik atas kusi,pastu usha ape pak deraman buat






nampak bebeno nipunye,
anak anjing pon jadi ann.


fakta benar:
monyet ni sebenarnye suka menangkap anak kucing atau anak anjing untuk melakukan hubungan terlarang.
sumpah ni x tipu.


so.aku abaikan kisah pak deraman


aku jenjalan luar.


aku nampak tulisan halal






HAJI NAGUIB:meh beli,beef halal


cakap pon x semangat,tutup mate je cakap ngan aku


ABU:lepak lah,ni bukan beef.kepala babi sebelahtu ape.cenggibai je nak tipu.igt kambing kepale babi ade kan?haji naguib lah tu


aku belah,tiap tiap hari rasenye aku ulang bende same.dye igt aku tetipu ngan dye.sorilah


then aku balik rumah.lupe lak dlm bilik ade hadiah.
aku peluk hadiah tu.
rase x rata je.rasa best pon ade.
last last aku bukak.seprais aku




rilek2 je diam tutup mate.


ABU:asal x cakap awal2 ni perempuan.kalau x  x peluk td.
PEREMPUAN:hihi.otak kau.aku hadiah


kan aku cakap.hadiah mane boleh cakap.


so.sampai tu je lah nak cerita sebab hari keempat.malam tu aku x mimpi.kan dah dapat hadiah


esok aku kene tangkap.sexual harassment.malu malu


polis  tngkap aku x bebaju


nampak bebeno aku besalah


ramai tengok aku x bebaju.polis pon tgk aku x bebaju.dan aku pon x bebaju


\so.satu je nak cakap.ni mimpi yg diimpikan.bukan mimpi pon.tapi kat atas ni tipu je kot.kot lah


so,tujuannya.aku nak cakap esok insyaAllah aku post entry yg menarik kenapa orang tua x suke kene marah:)


nantikan esok insyaAllah


1.SEbab dorang nak merokok kite kene diam
2. sebab dorang kalau nak keje kene fokus kite kene diam.




so yang ketiga keempat tu.esok insyaAllah bgtau:)
assalamualaikum.dan selamat selamat

5 comments:

  1. HAHAHAHAHAHA. cenggibai cennggibai

    ReplyDelete
  2. ades, kebetulan.
    myra pun buat entry psl kucing. hahaha

    ReplyDelete
  3. aha.cenggibai cenggibai.
    ok myra nanti arin bace:OP

    ReplyDelete
  4. tu je trademark kau amende sial amende sial.
    aku kenal.kau mesti acap kan?

    ReplyDelete